Heesstraat 34, 3560 Meldert – Lummen

Elektrische fietsen – E-Bikes

ELEKTRISCHE FIETSEN VAN DUURZAME KWALITEIT

Als u op zoek bent naar een nieuwe elektrische fiets dan wilt u natuurlijk een comfortabel, efficiënt en duurzaam model.
Bij PCP Bikes besteden wij de uiterste zorg aan het selecteren van de beste merken elektrische fietsen.
Wij adviseren u graag over welk model en type het beste past bij uw gebruik en rijstijl.

E-bike Merken

Aandrijving door Bosch

Bosch biedt een krachtige trapondersteuning. Bij het behoedzaam opstarten en uitschakelen worden alle bij de aandrijfkracht betrokken componenten ontzien voor een langere levensduur. De normale uitvoering biedt een 36V/250W-motor met een ondersteuning tot 25 km/u. De speedversie biedt een 36V/350W-motor met een ondersteuning tot maar liefst 45 km/u. Beide uitvoeringen kennen 4 ondersteuningstrappen (Eco/Normal/Power/Turbo) en hebben accu’s van 300 Wh (tot 100 km), 400 Wh (tot 130 km) of 500 Wh (tot 170 km). De oplaadtijd bedraagt 4 tot 5 uur.

Aandrijving door Impulse 2.0

Deze aandrijfeenheid wordt voornamelijk ingezet bij city-pedelecs en kent een uiterst fijn afgestelde schakelsensor. De normale Impulse-uitvoering biedt een 36V/250W-motor met een ondersteuning tot 25 km/u. De speedversie biedt een 36V/350W-motor met een ondersteuning tot maar liefst 45 km/u. Beide uitvoeringen kennen 3 ondersteuningstrappen (Eco/Sport/Power) en zijn verkrijgbaar met een accu van 522 Wh (tot 170 km) of 612 Wh (tot 185 km of tot 80 km in speedversie). De oplaadtijd bedraagt 3,5 tot 5 uur.

Aandrijving door Tranzx

Het TranzX-programma biedt maar liefst drie verschillende aandrijvingen, alle drie gekenmerkt door hun trillings- en geluidsarme aandrijving. Zij beschikken over een 36V/250W motor met een ondersteuning tot 25 km/u. De TranzX uitvoering kent 4 ondersteuningstrappen (Normal/Power/Turbo/Speed) en met een accu van 396 Wh heeft u ondersteuning tot 100 km. De oplaadtijd van deze accu bedraagt 4,5 tot 5 uur.

Shimano Steps

De motoren van Shimano Steps staan bekend om hun stille en soepele werking. Deze fietsen beschikken over een hoogwaardige li-ion accu van 418 of 504 Wh, met ondersteuning tot 150 km. De oplaadtijd bedraagt 4 uur.

swyff e-bike motor

Swyff

PCP Bikes biedt tevens een ruim assortiment aan elektrische fietsen van het merk Swyff. Deze variëren enorm in motor, accu en oplaadtijd. Wij helpen u graag! Kom dus gerust eens bij ons binnenlopen of neem contact met ons op om u vrijblijvend te laten informeren.